Molenaar & Zwarthoed Adviseurs

Molenaar & Zwarthoed Adviseurs

Jubileumcampagne, 2x hoofdsponsorschap tijdens Noord-Holland Horecabeurs, overige uitingen.

Voor Molenaar & Zwarthoed Adviseurs heb ik meerdere evenementen georganiseerd.

Molenaar & Zwarhoed Adviseurs

In 2018 vierde Molenaar & Zwarthoed 40 jarig jubileum. Lenny! heeft de gehele jubileumcampagne uitgewerkt. Dat was het maken van de jubileumuitstraling , uitwerken van de jubileumloterij, de advertenties van de printcampagne en de online aansturing. 360 graden zoals dat zo mooi heet. En natuurlijk het maken van alle bijbehorende feestelijke accessoires; servetten, slingers, menukaarten, ballonnenpilaren etc. geheel in jubileumstijl. 

MZA-Horeca

Om het merk MZA Horeca in de (verzekerings-)markt te zetten heb ik samen met EAZZI de algehele promotiecampagne rondom de Noord-Hollandse Horecabeurs in maart 2018 en 2019 mogen opzetten. Dit was een 360 graden benadering, waarbij online campagnes, ondersteund werden door offline campagnes en diverse marketingmaterialen moesten worden ontwikkeld om dit tot uitvoer te brengen.

Het optuigen van een beurs vergt veel regelwerk, alles moet tot in de puntjes verzorgd zijn en de beurs stand moet een consistente en aantrekkelijke uitstraling hebben. De promotiematerialen moeten volledig aansluiten bij het merk, de merkbeleving en in dit geval de beursstand. Dit stuk heb ik voor mijn rekening genomen. Zowel online als offline was MZA Horeca zichtbaar. 

Onderdelen

Share by: